不動産事業

先月から、私は副業として不動産事業を始めています。

Since last month, I have started a real estate business as a side business.

 

私は、銀行から多額の資金を借りて、その後、土地を購入し、アパートを建設しました。

I borrowed a lot of money from a bank, then bought land and built an apartment.

 

土地を購入してからアパートを建てるまで約半年かかりました。

It took about half a year from buying land to building an apartment.

 

私のアパートは三階建で12戸あります。

My apartment is three stories and has 12 units.

 

私はオーナーで、アパートの管理については別の会社に、委託しています。

I am an owner and have outsourced the management of the apartment to another company.

 

コロナウイルスの影響により、新しい入居者が多くありません。

Due to the influence of coronavirus, there are not many new residents.

 

状況が良くなって、私の事業がうまくいくことを願うばかりです。

I just hope the situation is improving and my business goes well.