DMM Jen

During the weekend, our coach checks my pronunciation and for that reason, I tend to practice pronunciation here in DMM.

My coach decided on what textbook I need to learn and I just bought it from Amazon.

I converted the book to PDF./I've converted the book to PDF.

The main purpose of learning the textbook is to enhance listening skills because it is a native communication.

週末は、コーチが私の発音をチェックするので、DMMで発音を練習する傾向があります。

私のコーチは、どの教科書を学ぶ必要があるかを決定し、私はAmazonで購入しました。

私はその本をPDFに変換しました。

ネイティブコミュニケーションであるため、教科書を学ぶ主な目的は、リスニングスキルを高めることです。