DMM

The current birthing rate in the Philippines is 20.17 births per 1000 people.

The current birthing rate in Japan is 7.30 births per 1000 people. 1.3% decline from 2019.

Our government doesn't implement effective policy yet. Before, we try to encourage parents but still no improvement.

In my generation, the women in my country don't quit their job even if they already have children.

My country gave funds to each family allotted for children.

It is mandatory to speak English

The mother tongue in the Philippines is Tagalog.

The meeting was held in different international countries.

There are many nationalities that I met and they don't treat me as a foreign.

フィリピンの現在の出生率は1000人あたり20.17出産です。

現在の日本の出生率は、1000人当たり7.30出生です。 2019年から1.3%減少。

私たちの政府はまだ効果的な政策を実行していません。 以前は、両親を励まそうとしましたが、まだ改善はありません。

私の世代では、私の国の女性はすでに子供がいても仕事を辞めません。

私の国は子供たちに割り当てられた各家族に資金を提供しました。

英語を話すことは必須です

フィリピンの母国語はタガログ語です。

会議はさまざまな国際国で開催されました。

私が会った多くの国籍があり、彼らは私を外国人として扱いません。