Lesson7

今日のセミナーにはたくさんの人が集まっているなぁ。彼らはどこで働いているんだろうか。

今日のセミナーはテストがあるのかなぁ。彼は必死にメモを取っているなぁ。

彼らは私と同じ年のように見える。

ここにいる人はエリートのように見える。彼は若い経営者なのかなぁ。

それに比べて、私は安月給のサラリーマンにすぎない。

私は起業して社長になろうかなぁ。

でも、今朝のニュースで起業にはリスクがあり、コストがかかるから難しいと報じてたなぁ。

そんな難しいことは考えないでおこう。今夜はどんな料理を食べようかな。

A lot of people are gathering at today's seminar. Where do they work?

I wonder if today's seminar has a test. He is desperately taking notes.

They look the same age as me.

The person here looks like an elite. I wonder if he is a young manager.

In comparison, I'm just a low-paying office worker.

I wonder if I will start a business and become president.

However, I heard in the news this morning that starting a business is risky and costly, so it is difficult.

Let's not think about such a difficult thing. What kind of food should I eat tonight?